twitter
rss

3026








NAMA AHLI

BAHAN-BAHAN






JAUYAH BT. RASIT
NO. KP               :  680923-13-5088
NO MATRIK    :  PPG/32243/12





  • Menyediakan LCD untuk paparan skrin lagu
  • Menyediakan laptop untuk menyediakan dan memaparkan bahan-bahan mengajar
  • Menyediakan lagu untuk set induksi pengajaran
  • Menyediakan kamera video untuk membuat rakaman pengajaran dan pembelajaran.
  • Mengedit rakaman daripada kamera video.



SITI NOR ASIAAH BT HUSSIN
NO. KP              :  680130-13-5520
NO MATRIK   :  PPG/32525/12





  • Menyediakan kertas cadangan untuk projek video.
  •  Membina ‘Story Board’ untuk tugasan video.
  • ‘Captured’ imej daripada rakaman video.
  •  Membuat lembaran aktiviti sebagai latihan murid-murid.
  • Menyiapkan jadual senarai nama ahli dan tugas masing-masing.
  • ‘Embed’ bahan-bahan dalam blog.


JALIRAH BT TETEN
NO. KP              :  710228-13-5590
NO MATRIK   :  PPG/32232/12





  • Menyediakan bahan-bahan dan peralatan untuk menanam pokok bunga seperti tanah, pasu, sudip dan sarung tangan.
  • 'Captured' imej daripada rakaman video.
  • Menyediakan tempat atau kelas dan jadual pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran.
  • Menyediakan draf senarai nama, beserta maklumat setiap ahli dalam kumpulan.

ALOYA NERAWI
NO. KP              :  690513-13-5738
NO MATRIK   :  PPG/32076/12





  • Menyediakan CD untuk menyimpan video rakaman aktiviti pengajaran dan pembelajaran di sekolah tempat bertugas.
  • Mencadangkan tempat untuk aktiviti di luar bilik darjah.
  • 'Captured' imej daripada rakaman video.
  • Menyediakan draf proses pengajaran dan pembelajaran di sekolah,tempat bertugas.


JACKSON AK. TANDU
NO. KP              :  730826-13-5599
NO MATRIK   :  PPG/32228/12







  • Menyediakan video kamera  untuk merakam aktiviti pengajaran dan pembelajaran di sekolah, tempat bertugas.
  • Mengedit rakaman daripada kamera video.
  • 'Captured' imej daripada video rakaman. 
  • Menyedia dan menyusun pasu-pasu bunga untuk aktiviti pengajaran dan pembelajaran di luar bilik darjah.



0 comments:

Post a Comment